Fitness voor de vrouw

Het opbouwen van kracht door middel van het Strength Training Programma.
Vrouwen willen altijd een mooi lichaam hebben. Het is altijd de trend geweest en het zal zo blijven. Maar wat is het juiste trainingsprogramma voor vrouwen die effectief hun vet willen verliezen?

Een van de meest groeiende vorm van oefeningen voor de vrouw wordt geassocieerd met krachttraining. Het is niet alleen tegemoet te komen aan vet verlies, maar biedt ook een aantal voordelen. Het omvat stofwisseling verhogen, de botdichtheid verhogen en het herstel, mager spieren massatoename, blessurepreventie, betere balans, hart-en vaatziekten preventie, herstel en revalidatie, sportprestaties verbeteren, vertraagd verouderingsproces en figuur verbetering.

Voordat u begint met een kracht trainingsprogramma, moet u een arts te raadplegen. Dit is belangrijk voor uw veiligheid en ter controle van uw conditie. In feite, het creëren van goede routines voor krachttraining is één van de lastigste onderdelen van uw fitness-programma. Maar als u de richtlijnen volgt die door een aantal persoonlijke trainers werden opgesteld, dan verhoog je je kansen om succesvol uw fitness doelstellingen te bereiken.
Je kunt nooit de kracht trainen je spieren op een dag. Minimale tijdsbesteding van 24 tot 36 uur moeten worden gevolgd. Opeenvolgende dagen dezelfde oefeningen doen kan leiden tot spiervermoeidheid, mogelijk letsel, en overtraining. Rusten is en blijft nodig om verloren energie terug te winnen.
Je kunt niet direct uw gewicht verliezen. Bijvoorbeeld het verliezen van overtollige vetten aan de buik kan niet worden bereikt door het doen van slechts 100 crunches. Vet aan de buik verdwijnt niet gemakkelijk op die manier. Er moet een algemene verlaging van het lichaamsvet plaatsvinden door voldoende rust, regelmatig bewegen en goed eten.
Je kunt niet onmiddelijk een strak lichaam verkrijgen. Je moet een stap voor stap procedure volgen. Je moet je concentreren op één spiergroep. Als je eenmaal een doel hebt bereikt kan je verder gaan om je volgende doel te bereiken.
Uw kracht training programma’s moet coherent zijn en regelmatig succesvolle resultaten garanderen. Houd er rekening mee dat je het gewicht dat je al die jaren hebt opgedaan ook weer moet verliezen en dat kost tijd. Uw krachttraining vereist een verandering in uw levensstijl. Slechte gewoonten moeten worden vervangen door goede.
Het is ook belangrijk dat je je training aanpast om de 4 tot 6 weken. Het zal voorkomen dat uw lichaam zich gaat vervelen en zo blijven je trainingen interessanter. Je moet je oefening, en de intensiteit ervan veranderen. Ongewijzigde routines zorgen voor een stop van het produceren van goede resultaten. U moet groeien van uw dagelijkse trainingen.
Uw krachttraining programma’s moeten worden gemaakt op basis van uw specifieke doelstellingen. Het kan zijn, hypertrofie, het toevoegen van bulk, vet verlies, of het behoud van gewicht. Elke doelstelling heeft ook verschillende methoden voor het verkrijgen van een optimaal resultaat. Je moet specifieke doelen om het best mogelijke krachttraining programma te maken.

Uw schema moet alle belangrijke spieren 1 tot 3 keer per week trainen. Het omvat de triceps, borst, schouders, biceps, quads, kalveren, abs, hamstrings, en de overige kleinere spieren. Het creëert onbalans als je bepaalde spiergroepen niet gaat meetrainen.

Vrouwen die deze richtlijnen opvolgen kunnen bouwen aan een effectieve en degelijke krachttraining programma. Het bereiken van een gezond en fit lichaam is belangrijk. Dus, klaar zijn om dat mooie lichaam dat je altijd van hebt gedroomd te bereiken.

Plaats een reactie